Post by glosgordejuncrel on Mar 9, 2022 21:09:41 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Word Search : Word Swipe 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Word Search : Word Swipe 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator alla ▞▞▞
▞▞▞ Word Search : Word Swipe 2 2022 version ▞▞▞
Roligt spel för att döda tid
Mycket beroendeframkallande men hjälper till att stimulera hjärnan
Fantastisk kunskap
Det fungerade i mobilen och sedan stängdes det plötsligt. Sedan öppnade jag den, den sa att WORD SWIPE 2 stängde oväntat. Jag gillar det här spelet plz fixa buggarna.
Bra spel håller mitt sinne sysselsatt
Mycket avkopplande och hjälpsam också för att ta reda på betydelsen av ord som du inte är så säker på
Word Search : Word Swipe 2 Casual mcz
Spelet laddas upp till kategorimenyn och stängs sedan av
Jättebra app
Bra att spela det här spelet
Word Search : Word Swipe 2 Опуштене leq
Älskade det här spelet tidigare, nu under spelet öppnar det en webbsida för att berätta att jag har vunnit en iPhone, gå tillbaka till spelet och ungefär 20 sekunder senare öppnas samma webbsida igen. Antar att den här appen har ett virus. Har avinstallerat och kommer inte spela ett annat iGold-spel! 10/14/15 - ja, jag ser att uppdateringen du släppte idag inte fixade den irriterande iPhone-webbsidan från att dyka upp. Det är synd att ni inte bryr er om att fixa ert spel!
Ord snabbt 2
Älskar ordet svep spel. Hitta alla popup-fönster irriterande och distraherande!
Jag gillar verkligen den här appen, men iPhone-utdelningen är väldigt irriterande så jag har varit tvungen att ta bort om du får 1 jag kan köpa utan avbrott.Låt mig veta Linda Goff
Jag ska bara ta bort det här spelet, det kommer inte att fungera, kan inte ens få det att sitta kvar tillräckligt länge för att spela. VÄLDIGT BESVIKEN.
Det dyker upp för många annonser som verkligen irriterar.
Den här appen har bättre alternativ när det gäller spellägen och fler pusselämnen. Jag tycker att det fortfarande borde finnas fler ämnen ytterligare införlivade och tillgängliga, men förbättrade. [Uppdaterad 19 okt 2015: Vänligen fixa bugg som inte visas på skärmen ännu kommer att avbryta mitt i spelet för att skicka dig till en annons "prova gratis iPhone 6"... varje gång den avbryts, försenas min inspelade speltid och förstörs !!]
One Epic Knight 街機 lrp
Bara ett roligt spel och du behöver inte wifi för att spela det
Intressant spel, lär dig nya ord som aldrig använts förut
Jag kan hantera annonser längst ner på skärmen och mellan nivåerna men den nya för en iPhone stoppar ditt spel och tar dig till internet. Jag vill inte ha en iphone. Jag vill spela spelet. Vänligen fixa annars måste jag radera.
Älskar utmaningarna
Älskar det
Du måste svepa ordet nästan exakt och ibland flera gånger för att få det att registreras.
söt ganda
Jag bara älskar det här spelet
Bra!
Mycket trevligt och utmanande spel
Det är ett bra spel för vår mer kunskap och det är också en bra passningstid, dess första virson är också bra
Kul, utmanande
Grymt spel
Beroendeframkallande!
Word Search : Word Swipe 2 Hygge zaa
Word Search : Word Swipe 2 Rekreacyjne etcv
Gud game foe tiden går och du kan också betrakta det som en sinnesövning
Bygger ett torn
sinnet avslappnat
Ewan
Intressant spel....
Förbättrar den mentala reflexen samt din förmåga att lösa problem. Beroendeframkallande! Underhållande. Förbättrar minnet.
Fryser innan du ens kan spela
Bra
Det är skräp. Annonserna fryser hela tiden och jag måste stänga av telefonen för att komma ut. Det är varje gång du slutför en nivå. Jag kommer ut för att jag blir uttråkad och väntar på att den ska frysa upp.
Jag är beroende, kan bara inte få nog.
Det är ett mycket bra och intressant spel att spela med familjemedlemmarna såväl som för sig själv.
Gilla det
Det här spelet är perfekt för barn, speciellt för hjärnan,,det breddar hjärnan och får en att lära sig att stava ord..Jag är så glad att spela det här spelet,,om jag kan få ordsvep 3 har jag inget emot det..
Det är bra för koncentration och fokus men kan förbättras mer.....😌
Jag har inga klagomål. Lite förvirrande för mig hur man klarar en nivå men själva spelet är vad jag letade efter.
Gud tp
Jag är på nivå 120 och tror att jag måste avinstallera. Jag känner mig trakasserad av de ständiga Apple IPhone-popups som stör spelet med några sekunders mellanrum. Jag är inte intresserad. Det är som att bli mobbad att acceptera den "gratis" telefonen. Fått nog. Avinstallerad.
Så trevligt
Excellent
Kul och utmanande.