Post by glosgordejuncrel on Mar 9, 2022 21:21:55 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Legendary Tales 1 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Legendary Tales 1 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktivere juksekoder ▞▞▞
▞▞▞ Legendary Tales 1 2022 version ▞▞▞
Ok spill, men ikke på langt nær så bra som Darkness and Flame eller The Lost Lands. Det var ingen ekte historie, og den var altfor kort, i motsetning til de andre spillene deres.
Legendary Tales 1 Aventura oxx
Dens beste spill .. Men hvorfor må jeg kjøpe når jeg vil ha bonus .. jeg er så trist
Min eneste klage... Jeg skulle ønske spillet var lengre. Utmerket spill.
Nok et bra spill, men bonusspillet var ikke gratis
Utmerket! Vakker grafikk og en fantastisk historielinje.
Kom inn uten forventninger. Jeg ville bare spille et puslespill/fluktspill. Det faktum at dette er gratis å spille, og spillet er på topp gjør dette absolutt verdt å spille. Grafikken og historien er godt utført. Takk til alle som har jobbet med dette.
Gratis å spille suger
Likte spillet godt.
Elsker det elsker det elsker det! Det er vanskelig å måtte innrømme; men jeg har det bra Er ikke ferdig med det enda ; Jeg elsker det faktum at du oppbevarer nyttige ting i lange perioder; som hammerkniv og til og med fyrstikker:) Det er fantastisk godt utført
Likte spillet, likte gåtene. Jeg liker det faktum at du kan gå tilbake til spillet for å se etter savnede samlingsobjekter. Bonuskapittel var verdt å betale for. Takk skal du ha!
Legendary Tales 1 Petualangan nult
Jeg elsker det, men det kan trenge litt hjelp med noen av gåtene.
Lettere å jobbe ledetråder liker det veldig mye bra spill
Godt utviklet ikke et bra spill, men jeg trodde scenen i nærheten av vindmøllen og den hengende hytten var i et annet av spillene deres.
Slettet spillet etter at du har spilt en stund, kan du ikke se annonser for å få et hint om spillet, de nevner ikke at i spilldetaljene handler det om at de tjener penger og er villedende ved ikke å fortelle spillerne at du må kjøpe mynter for å få hint, ikke gi spillet 1 stjerne
Flott historie, jeg ville gitt den fem stjerner hvis du ikke måtte betale for å bruke hint.
Dette spillet er alt jeg lette etter! En fantastisk historie, flotte oppgaver som ikke er for enkle og som tar litt tid og tid, men som er morsomme og ikke for vanskelige, minispill mens du leter etter gjenstander, og det er også andre minispill å spille utenfor hovedspillet ditt! Jeg elsker det! Helt gratis, ingen annonser med mindre du vil ha mer enn 5 hint.
Elsket det. Kort og enkelt
Selv skaperne av dette spillet er sarkastiske grådige dust. Jeg spiller mange spill på grunn av en skade der jeg ikke kan jobbe. De fleste lader ikke så mye. Og ingen har noen gang svart så frekt. Sonas et sørlig ordtak sier.. Velsign ditt hjerte smdh
Flott grafikk, god kontroll, jeg liker bare ikke mynter for hint. Jeg vil heller betale og spille i én avtale, ikke kjøpe etter hvert
Jeg mangler ETT morphing-objekt og alle hanskene! Men alt i alt var det et fantastisk spill!
For et fantastisk lite spill!!!! Jeg er så glad jeg lastet den ned. Historien er søt og har en viss dybde, gåtene får deg faktisk til å bruke hjernen din, og du blir ikke oversvømmet av reklame! Hvis du vil ha et hint, se en annonse. Ikke tenk på det. Skaperne dytter det ikke i ansiktet ditt, og det er ikke nødvendig å betale for å spille. Jeg gleder meg til å spille mer!
flink
Mistet interessen de første minuttene av spillet!
Flott spill med ikke altfor vanskelige gåter, selv om jeg har brukt ganske mange hint.. Grafikken er utmerket!
En fantastisk produksjon. Det er lagt ned så mye arbeid i dette spillet. Alle tegningene, ideene, spillet. Programmeringen er perfekt. Wow!
Bra spill bare gå deg vill og finne hva du skal gjøre videre
Utmerket spill, flott plot og historie, gratulerer!
Jeg måtte redigere innlegget mitt.. Jeg ble skuffet, spillet var kort.. For kort.. Tapte land, arven og New York-mysteriene er mye bedre og lengre.. Men fortsatt er BN fem dere best...
Satt i en blindgate, spilte gjennom spillet en gang, så mistet det fremgangen min. Så begynte på nytt, men denne gangen ble jeg sittende fast og det ble stadig hintet om å gjøre det jeg ikke kunne gjøre uten noe annet, men som ikke ville hjelpe meg med å finne det jeg trengte. Ergo..... meningsløst. Bortkastet tid og ikke på en god måte for å være ærlig. Historien er enkel, men det er stopp start stopp start ved hver sving, gå tilbake snu, gå fremover, gå tilbake.....nei.
Bare for vanskelig å finne ting. Å trykke på telefonen min konstant fordi den er skjult for godt, eller på et helt annet sted. Virker som en pengegrabber for meg, og hardt for skjermen og batteriet.
Jeg prøvde å slette dataene, men da jeg åpnet den igjen, kan den ikke lenger åpnes. Appen lukket av seg selv. Så jeg prøvde å avinstallere og installere på nytt, men det fungerer fortsatt ikke. Jeg har allerede kjøpt dette spillet for å kunne spille bonuskapittelet.
samme gamle
Historie av høy kvalitet, gode gåter, ingen annonser - perfekt kombinasjon. Tusen takk til utvikleren, du kan være stolt over dette mesterverket.
Engasjerende historie. Flotte gåter.
Står du helt fast med å prøve å tenne signalbålet? Hint fungerer ikke engang, ekstremt irriterende.
Elsker det! Et morsomt godt laget puslespill.Du trenger ikke å se annonser, men de er tilgjengelige hvis du vil ha hint eller bare vil støtte skaperne
Legendary Tales 1 Petualangan nult
Veldig fint spill
Veldig morsomt spill å spille mens du dreper tiden. Ingen klager! Elsker det! Jeg vil garantert anbefale til familie og venner.
Vanskelig, men bra, går til nummer 2 nå.
Å gi den samme anmeldelsen som jeg ga for det andre gratisspillet, det er enkelt, trenger ikke mange mynter, men du kan bare se noen annonser for 1 mynt hver, det er et kort spill, burde ikke trenge mye uansett, jeg har spilt mye mer komplekse spill enn dette, det er fint
Ville vært enda bedre hvis du kan HOPPE (uten å betale for det) når du kommer over en oppgave du ikke kommer forbi, alt som får meg til å avinstallere spillet når jeg ikke vil .
Learn Japanese - Beginners Koulutus doh
Når kommer det en legendarisk fortelling 2 vil vite når del 2 kommer ut
Elsker BN-spill. Gåtene er spennende. Spillet er flott. Elsker historien!
Hvorfor er det skyggejegerruner her inne?
fin tid midje, gåter ak****at vanskelig nok til å være tilfredsstillende å løse